Asystent

Moduł ten służy do rejestracji korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno na poziomie sekretariatów i wydziałów

 Mamy tu możliwość prowadzenia:

  • Rejestru przesyłek wpływających
  •  Na nośnikach papierowych
  •  Dostarczonych w kopertach lub w paczkach
  •  Przesyłki przekazane na informatycznych nośnikach danych
  •  Przekazane pocztą elektroniczną oraz elektroniczną skrzynkę podawczą
  •  Rejestru przesyłek wychodzących
  •  Ewidencji innych rodzajów wysyłki
  •  Pocztowej książki nadawczej
  •  Wielopoziomowej dekretacji
  •  Wykonywania akceptacji dokumentu przez zastosowanie podpisu elektronicznego
  •  Automatyczne tworzenie raportów
  •  Automatyczne generowanie spisów spraw
  •  Tworzenie historii sprawy (od momentu wpływu sprawy po odpowiedź)
  •  Tworzenie grup klientów, kontrahentów do zbiorowej wysyłki
  •  Drukowanie kopert, zwrotek i innych formatek
  •  Szybki dostęp do danych
  •  Automatyzacja funkcji związanych z terminarzem

Udostępnij

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email