Moduł Resak to idealne rozwiązanie umożliwiające:
- Prowadzenia automatyzacji spraw i pism poprzez rejestrację, datowanie i klasyfikację
- Wielopoziomowej dekretacji, odłożenia sprawy Ad Akta
- Wprowadzenie bardziej szczegółowej formy ewidencji i informacji o sprawach i pismach, co pozwala na zwiększenie efektywności poszukiwania danych
- Określenie jednostek organizacyjnych do wiadomości, którym zostanie zadekretowana sprawa
- Wyszczególnienie komórek organizacyjnych oraz pracowników odpowiedzialnych za sprawę na danym etapie
- Wyszczególnienie osób, firm czy jednostek administracyjnych związanych ze sprawą oraz ich dane
- Wykaz osób upoważnionych do kontaktów i decyzji
- Rejestracja wszystkich pism i dokumentów powstałych w odpowiedzi na dany dokument
- Określenie stanu sprawy od momentu jej powstania, poprzez wszystkie etapy, aż po zamknięcie z opisem rozwoju w czasie i wyszczególnieniem pracowników i komórek organizacyjnych z nią związanych
- Sieciowy dostęp do informacji zawartych w bazie danych, a tym samym uzyskanie przez pracowników i komórek organizacyjnych bezpośrednio na stanowisku pracy rzetelnej informacji o:
- historii sprawy (od momentu wpływu korespondencji po odpowiedź)
- zawartości zasobu
- miejscu przechowywania potrzebnej dokumentacji
- stanie sprawy na dany moment, analizach i sprawozdaniach np. dla obiektów, pracowników, miejscowości
- Monitorowanie przez kierownika wydziału dokumentów wypływających do danego wydziału, zespołu
- Przygotowanie wysyłki
- Funkcje administracyjne np. łączenie spraw czy ich akceptacja
- Prowadzenie ewidencji specjalnych