Resak

Moduł ten jest przeznaczony do pracy w wydziałach

Moduł Resak to idealne rozwiązanie umożliwiające:

  • Prowadzenia automatyzacji spraw i pism poprzez rejestrację, datowanie i klasyfikację
  •  Wielopoziomowej dekretacji, odłożenia sprawy Ad Akta
  •  Wprowadzenie bardziej szczegółowej formy ewidencji i informacji o sprawach i pismach, co pozwala na zwiększenie efektywności poszukiwania danych
  •  Określenie jednostek organizacyjnych do wiadomości, którym zostanie zadekretowana sprawa
  •  Wyszczególnienie komórek organizacyjnych oraz pracowników odpowiedzialnych za sprawę na danym etapie
  •  Wyszczególnienie osób, firm czy jednostek administracyjnych związanych ze sprawą oraz ich dane
  •  Wykaz osób upoważnionych do kontaktów i decyzji
  •  Rejestracja wszystkich pism i dokumentów powstałych w odpowiedzi na dany dokument
  •  Określenie stanu sprawy od momentu jej powstania, poprzez wszystkie etapy, aż po zamknięcie z opisem rozwoju w czasie i wyszczególnieniem pracowników i komórek organizacyjnych z nią związanych
  •  Sieciowy dostęp do informacji zawartych w bazie danych, a tym samym uzyskanie przez pracowników i komórek organizacyjnych bezpośrednio na stanowisku pracy rzetelnej informacji o:
  •  historii sprawy (od momentu wpływu korespondencji po odpowiedź)
  •  zawartości zasobu
  •  miejscu przechowywania potrzebnej dokumentacji
  •  stanie sprawy na dany moment, analizach i sprawozdaniach np. dla obiektów, pracowników, miejscowości
  •  Monitorowanie przez kierownika wydziału dokumentów wypływających do danego wydziału, zespołu
  •  Przygotowanie wysyłki
  •  Funkcje administracyjne np. łączenie spraw czy ich akceptacja
  •  Prowadzenie ewidencji specjalnych

Udostępnij

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email